Veelgestelde Vragen over nieuwe Article Numbering

We hebben onze service verbeterd sinds u zich voor het laatst hebt aangemeld. Wij hebben de zogenaamde article numbering gewijzigd; oude en niet-werkende headers hersteld en enkele nummers die ontbraken, toegevoegd. Dankzij deze verbetering kunt u meer header-informatie over alle artikelen bekijken. Hieronder leest u de antwoorden op veelgestelde vragen.

Wat betekent dit voor mij?
Het kan zijn dat u niets merkt, behalve dat u meer header-informatie over artikelen krijgt te zien. Afhankelijk van welke newsclient u gebruikt, moet u dit mogelijk wel bijwerken.

Waarom kan ik niets downloaden?
Het kan zijn dat u een beschadigd profiel hebt. Het is ook mogelijk dat u binnen uw newsclient de newsgroep(en) dient te verwijderen en opnieuw toe te voegen. Gebruik de instructies die hieronder per nieuwsprogramma worden aangegeven, om problemen in verband met de nieuwe headers op te lossen.

SpotLite
Om SpotLite weer te laten functioneren klikt u op 'Opties' en vervolgens 'Headers verwijderen en opnieuw downloaden'.

GrabIt
Groepen waarop u bent gesubscribed in GrabIt dient u te updaten. Klik mt de rechtermuisknop op de groepnaam aan de linkerkant in GrabIt, en selecteer 'Full Update'.

Newsleecher
Er zijn geen problemen met deze nieuwslezer geconstateerd, maar als u wel een probleem ervaart, klikt u met de rechtermuisknop op het programma en selecteert u 'Wipe Group Cache'. Download vervolgens de nieuwe headers.

Newsbin Pro
Gebruik de volgende methode om alle headers die u eerder hebt gedownload, te behouden:

  1. Selecteer met ctrl-a alle groepen in de lijst met groepen waarop u een abonnement hebt.
  2. Klik met de rechtermuisknop op het programma en selecteer 'Post Storage' en vervolgens 'Use Download Age'.
  3. Stel onder Options/Setup de Download Age in op 10.
  4. Werk de headers normaal bij.

Xnews
Oude headers worden niet geladen als de eigenlijke tekst (body) niet is gedownload. Los dit probleem met de volgende methode op:

  1. Klik op Group > Refresh Headers Special.
  2. Selecteer het hele bereik.
  3. Selecteer 'Retrieve and Include read articles'.
  4. Klik op OK

News Rover
Oude headers worden niet geladen als de eigenlijke tekst (body) niet is gedownload. Oplossing: klik met de rechtermuisknop op Newsgroup en selecteer 're-download list of available messages'.

Unison
Klik met de rechtermuisknop op Newsgroup en klik vervolgens op 'reset newsgroup'.

Thunderbird/Outlook Express/Windows Mail
Verwijder (unscubscribe) de nieuwsgroep en voeg deze nieuwsgroep weer toe.

Click here to continue to the Technical Support Form